b0r0i - View my recent photos on Flickriver

September 30, 2009

Cikgu, saya x tau...

biler, ader sorg cikgu citer kt aku yg budak ni xreti wat ret wat projek, aku tergelak pasal... budak antara target utk 5A.utk exam, part mmg cantik, bley score.... tp tuk praktikal part.. sket kantol....

bukan apa... biasa ler, lepas upsr, thn 6 mmg ader projek or program yg kena jalankan... nk isi masa derang... so utk subjek kh, mmg aku dh belikan derang kit projek pengelip led.manual sumer ada, gambo pun ada.. tlg pasang iktu gambo jer... tp budak nie, aku tgk kali ni, lain plak... jadik gabra n kelam kabut sket... aku pun x fhm... tp pd aku normal la tue... kalo xtau mmg ler gabra...

aku sempat ler terangkan sket camner nk bengkok kaki komponen dgn cara yg betul supaya x patah kaki komponen tue. nk masukkkan dlm block camner... tp derang x sempat wat habis...

biler sumer dh balik, cikgu ni pun citer la kt aku, yg budak nie.. ckp xtau buat, takut n segala hal ler... aku seyum jer...

pernah seseorang cakap pd aku,

kalo blum buat, jgn ckp xbley buat... buat dulu... kalo salah bley betulkan... kalo dh buat.. xleh wat gak.. br cakap xboleh buat...
ada betul gak, kata2 nie...

so... jgn putus asa dulu... usaha dulu... lepas tu, serah pada yg Esa.

No comments: