b0r0i - View my recent photos on Flickriver

September 3, 2009

catchy ads

seperti biasa, perjalanan dr umah ke sekolah memakan masa setengah jam.so apa buat dlm keta ???? of course la layan radio apa lagi. selalunya pepagi... aku layan era. layan pak nil dgn din beramboi. selalu kalo aku kluar umah, segmen derang mesti berita dunia n hiburan.tp bukan sebarang berita, berita cara derang.mean, suka2 jer nk baca camner... ok la layan. lepas tue, segmen bahasa daerah.selalunya byk bahas pelik yg x pernah dengar akan di bagitau oleh pendengar.sedikit sebanyak, tambah kosa kata aku hahaha...

dlm mgu ni dh byk kali aku dgr iklan nie...

' hot ming... aku d hx setia dgn kau lagi '....

' dee, aku dah x bersamamu lagi ' ...

iklan apa nie... hahahah iklan tunetalk. telco br kt malaysia. derang siap offer insuran cover sampai 100k n tiket air asia lagik.pergh... dasat.... memula aku x perasan. hot ming... hot ming.. ghuper nyer dia refer kt hotlink... dee plak dia refer pd digi.ampes btul... y ni aku teringat pada iklan celcom, yg harith lakon tue... dia pake baju hujan kuning... huhu... lambang saper tue... aku nyer line ler .. digi....

mmg dasat ler derang wat iklan nie... n aku slalu tgu iklan kt tv biler tiem nk raya, merdeka n big event... selalaunyer byk yg menarik... paling best aku ingat iklan telekom y wat kg raban.pasal daging lembu... mencari satu kampung... pasal mak nk daging lembu nyer pasal nk wat rendang... mmg menarik... lagi satu iklan tv3, masa raya... yg adibah noor, d driver taxi. br kt london 10 hari dh perasan jd mat saleh... skali brek ngejut nk elak kuar lembu... kuar ko bahasa nogri... huhu... mmg pandai ler derang wat iklan...

tahun ni tgu apa plak...

No comments: