August 8, 2011

Lama giler

Lama sangat aku x update kt sini. sibuk? busy? xder masa? wat keje lain? & ntah apa2 lagi la... 

nk kobar kat korang, aku dh bukak portal sendiri n ada domain sendiri. http://akubudaksabak.com kt portal ni mmg aku khaskan utk sumer gambar-gambar yg aku snap...

abis tu, apa jadik pada blogger nieh? nk tinggal sayang gak, pasal dh lama gak aku menapak kt sini... so akan aku teruskan juga pada masa yg lapang...


citer pasal domain nie, aku amik dgn salah satu local domain hosting. nk minta .com.my byk prosedur... leceh... so amik .com jer la. aku reg kt sini : http://internet-webhosting.com


bayaran rm 100 jer setahun n byk freebies yg bley dapat. enijn portal mcm wordpress, joomla, forum, image gallery.. n byk lagi.


utk yg atas tu aku guna wordpress...

ok... pen off lenkali aku sambung.


adios amigos... selamat berpuasa n selamat hari raya.... ahak...

Read more...