b0r0i - View my recent photos on Flickriver

October 4, 2009

CIter Best !!!

sebelum citer best, citer x best dulu...

smlm petang g la tesco setelah beberapa lama yang agak lama x pegi sana...

petang tu hujan, so ada ler rasa nk terkucil... masuk le tandas... sumer pintu penuh... ada satu baru bukak. seorang cina dgn anak dia kuar.aku pun masuk... tetiba terbau TAIK.tgk mangkuk tandas tandas tue bersih jer... mana plak dtg bau nih... bile aku nk flush, sekali tgk, ader satu gumpal warna putih... cis... hampehs tul... korg tau apa mende tue ??? ya betul.... PAMPERS ( walaupun aku xtau brand dia aper... tp org kita ni suke pgl pampers, walaupun huggies, diapers, drypers dll )... cis sungguh ampehs... dh tau anak ko berak, buang ler dlm tong sampah... mana sivic minded ??? cis...

aku tgh surfing ari nie, tgk torrent aku, movie bleach yg ke-3 dh abih dload... huyo.. apa lagi lyn ler... ptg sket.. aku tgk, ader satu citer yg telah mencetuskan minat aku utk mengumpul anime satu masa dahulu... INUYASHA... pergh... dasat... apa lagi.. dload.. jgn x dload.... wakaka... aku bg link kt bawah... kalo korg nk dload, make sure ada torrent dloader dulu... mcm bitcomet ,utorrent.

No comments: