b0r0i - View my recent photos on Flickriver

July 26, 2009

Make Money Online ????

kepala aku penat giler la nie.. ngantuk.. tp xleh tidur... so apa lagi yg bley aku wat.. .sesajer ler surfing.... aku tgk rame yg letak file dlm rapidshare... n rupernyer... biler dload stats dia naik, byk dpt bonus... t nk wat account bukan senang... kena pake duit... so aku pun cariler maklumat camner nk hack account nie... eheeehehehe

actually senang jer... bley wat duit ghupernyer online nie... bukan setakat iklan pd blog jer... ada satu lagi jenis called PTC, pay to click... kiat akan di bayar... hanya untuk click n biew iklan derang...xperlu wat apa2... aku ingat lagi.. memula kenal dunia sesawang nie... tahun 90's ada satu program called autosurf... yg ni pun sama gak.... setiap saat iklan dia akan bertukar... kita bukak jer window tue.. xyah wat apa2... so program yg baru ni pun lbye kurg sama gak... dulu aku kenal stormpay, daily4u, creditfree.. n memacam lagi... tp yg nie okay gak....

1. kena wat akaun paypal di www.paypal.com biler dia suh enter credit card number, abaikan jer. paypal nie penting untuk korang melalukan duit yg akan diperolehi.
2. pastu create akaun dalm list nie... jgn risau. register dlm site free. x rugi apa2.

Bux3
Bux.to
AdBux
NeoBux

3. biler dh siap wat akaun, then korg pegiler kt bahgian iklan... surf iklan dia... tgu beberapa second sampai dia bg greenlight. close.pastu buka lagi yg lain. x rugi kan.

sesambil korg surfing, buka jer site nie.bley gak wat beli brg kt ebay ker... nk beli akaun kt rapidshare or megaupload.

yg nie aku br jer create ari nie... dh dpt sket


so, apa tgu lagi... drpd korg byr streamyx sampai beratus sebulan, xder hasil... apa salahnyer kan.... nk register free.. dpt duit lagi....

adios...

No comments: