July 11, 2009

Teka Teki Teka Tekuk...

Banyak-banyak mi, mi apa yang boleh makan ngan ais
MILO AIS


Kenapa anjing kencing angkat sebelah kaki
Sebab kalau dia angkat dua kaki, dia jatuh sebab tulah dia angkat
sebelah aje


Ade sorang makcik,die thn teksi..pas 2 makcik 2 nak byr duit dulu..driver taxi tu xnak.nape??
Sebab duit dulu mane laku


Binatang ape name die ade dua huruf?
UDANG ( U dan G )


Berger Ape yang paling best skali kat muka bumi ni?
'Berge'mbira


Kenape org gali kubur tak pakai selipar??
sebab org gali kubur pakai cangkul la


7.5 ekor semut campur dgn 2 ekor semut same dgn brape???
0 la...semut mane de ekor


Ape persamaan Micheal Jackson dengan Micheal Jordan??
Dua2 x knl korang...

HITAM & BERPELUH..HA. .APE2??
SEMUT HITAM TENGAH BERJOGING..HUHUHU. .


APA BENDA BILA MASUK SEGITIGA BILA KELUAR BERGULUNG-GULUNG
SELUAR DALAM LERRR


antara kapal terbang dengan kuih lepat liat,mana satu yang
paling tinggi?
kuih lepat liat la...sebab kapal terbang sampai langit je,tp
kuih lepat
liat sampai LELANGIT...


byk2 kotak,kotak pe yg xleh angkat?
kotak penaltilah wawawa


Bulu bertemu bulu... kulit bertemu kulit... makin tambah rapat
makin nikmat rasanyer... ( jawaplah kalau bijak hehehe....)
mata lah jawapan nyer...tidur


3 kepala, 6 mata, 8 kaki.
Apakah dia?
Koboi naik kuda bawa ayam.


MASA DIA HIDUP KITE NYANYI,MASA DIA MATI KITE TEPUK TANGAN.
LILIN MASA SAMBUT BIRTHDAY



scorpion kaler apa?
kala jengking la



dlm bnyk2 kera, kera ape yg pandai menaip???
kerani


gajah terbang dgn apa?
terbang dgn susah payahnya


4 org awek berpayung dgn satu payung tp knape tak basah?
sbab tak hujan



bukak baju, pakai bedak, apakah ia?
pisang goreng


kapal terbang masuk gua, keluar kat mana ?
keluar paper la.....



kambing dan lembu ingin melalui satu titian, setelah berbincang mereka bersetuju kambing dulu yang patut melaluinya, lantas titian itu patah ketika kambing berada di atasnya, jadi lembu ape yang patah?
lembu patah la balik...


lembu tengok kambing naik kuda, jadi lembu naik ape?
lembu naik heran


masuk keras, bile kuar je lembik, apekah ia?
stokin


kuar satu lubang, tapi masuk banyak lubang, apekah ia?
kentut

seekor kucing dikejar seekor anjing,masa lari tu kucing asyik toleh belakang je,kenapa?
kucing xde side mirror nak tgk belakang

di sebatang sungai terdapat seekor buaya yang suka makan kemaluan haiwan jantan,nak jadi cerita ada 2 ekor lembu jantan nak seberang sungai tu.lembu 1st berenang ke seberang dan bila sampai je kat seberang tgk kemaluan dia dah kena makan ngan buaya tu.lembu kedua pun berenang gak ke seberang, tp hairannya bila sampai je kat seberang kemaluan lembu ni masih ada lg, kenapa?
lembu tu berenang kuak lentang
(kemaluan kat atas buaya x dpt mkn)

1 meter kain bersamaan dengan RM3
berapakah harga seekor ayam?
1m kain = 3 kaki = RM3
1 kaki = rm 1
1 ekor ayam = 2 kaki = RM 1

ada 3 orang sahabat baik yg tinggal dlm rumah,si buta,si pekak,si bisu.
nak jd cerita 1 hari ni si pekak dah curi duit si buta dan si bisu nampak kejadian tu, so masalah skang ni macam mana si bisu tu nak bgtau kat si buta yg si pekak curi duit dia?

x yah nak pikir camne, bknnya duit kita yg hilang pun hahaha


banyak-banyak binatang, binatang apa yang kaya ?
Beruang ( berwang )


banyak-banyak binatang, binatang apa yang miskin ?
ayam ( kaki ayam )


jilat-jilat, cucuk... jilat-jilat, cucuk....
masukkan benang dalam lubang jarum...