b0r0i - View my recent photos on Flickriver

July 3, 2009

Transformers

huyo.... x sangka lak, aku nyer kartun yg aku minat giler kecik2 dulu, bley jadik movie. gempak giler. walaupun cgi, tp mmg puas hati. aku ingat lagi time kecik-kecik dulu, on-time terpacak kt dpn tv. tgu kartun ni kuar... lps tue kaur transofrmers headmaster rsnyer yg mana driver( org) bley transform jadik kepala.lps tue kuar beast master lak... lps tue, mcm2 varians... so thn ni biler dia kuarkan action figure, aku x ketinggalan beli. sebab time kecik-kecik dulu, aku bkn org senang sgt... tgk kengkawan ada mainan, teringin dlm hati... tp simpan jer la... so skang ni mcm membalas dendam ler... huhu... ni ler collection pertama transformers aku... tuk movi nie, geng decepticon sikit huduh robot nyer.. geng autobots, hencem sket... eheheh.... aku mint pd optimus prime dgn bumble bee.. huhu...

n nama transformers aku autobot : Supermode Air Raid
decepticon : Supermode King amuck

bley cek nama korg kt sini....

starscream




megatron, aku ingat dia kpl terbang, jd keta kebal lak... huhu



bumble bee



optimus prime...


my armada




optimus vs megatron

1 comment:

aitotyati said...

mana baju decepticon ayang?