January 9, 2009

Sudah 1 Minggu...

pejam celik dh seminggu aku kt sekolah... diri aku dh kembali stabil... tetiap hari bgn 5.45, 6.45 dh kluar... kalo lbt... lbt ler sampai sekolah... tp xper...

bengkel pun dh kemas... almost 80%. meja pun aku dh bawa masuk... sampai hidung2 abis tersumbat main dgn habuk n debu. mmg npk sgt dh lama bengkel tu x terusik. tgl nk kira stok, wat inventori dgn kemas almari... xper... slow2... so nect week aku dh bley bw budak masuk bengkel...

budak pun so far xder yg bermasalah dgn aku... aku ni x cukup garang lagi ker... tu ler yg duk main dlm kepala aku... bley gelak2 dlm kelas lagik.. aduyai... xper la... janji keje korg siap ikut masa cukup, dan x nyusahkan aku nanti...

pastu ptg smlm ada taklimat drpd mantan timb pengarah jabatan pelajaran melaka. dlm 2 jam lebey gak... aku abis kelas kul 1.10, trus lepak sekolah... sampai ptg. byk ler gak kata2 hikmat... gjn jadi mcm burung unta... dia benam kepala dlm pasir dengan harapan dia x nampak org, jd org x npk dia... tp dia x sedar... bontot dia yg besar tue kt luar org duk tengok... so dlm life... pepandai ler bawa diri... jgn jadik mcm burung unta...

result aku maybe mgu depan dpt... gabra beb... bp le dpt nie... huhu... takut...

esok maybe ke sekolah... ada selection utk bola sepak. tahun nie sekolah aku jd tuan rumah... so nak xnak... kena ler ada team... huhu...

2 comments:

ciKnaThiRaH said...

hebat okk abg~
all da best.

aimighazali said...

yeah3..abg men bola sepak..dh berguru ngn adik blum??