b0r0i - View my recent photos on Flickriver

January 2, 2009

duty rooster

pagi ni aku p sekolah... niat utama nk jenguk bengkel n kemas bengkel... ghupernyer lain plak yg jadik... huhu...

pepagi g court dulu... amik cop and sign pesuruhjaya sumpah...

sampai kt sekolah.. org dah rame... mak bapa dtg bw anak masing-masing... yg beli buku, amik buku teks..., jumpa guru kelas... aku masuk opis, sign attendace jer... dh dgr satu suara... 'ha nie ada XXX, minta tlg dia'... aku terkebil-kebil pdg pk1 aku... amende aku kene wat plak nie... ghupernyer... ader sorag guru kelas dh pindah. aku kene tlg urus buku teks.g bilik spbt jumpa cikgu yg uruskan. dia suh aku carik bdk kelas... huhuhu mana aku nk carik... bkn aku kenal pun... apa laei... aku angkat ler...

lepas aku letak dlm kelas jer... dtg sorg parent... dia ckp nk tlg ker... aku senyum jer... dia follow aku amik buku... ada ler 2-3 kali gak ulang... udahnyer aku dh mandi peluh... fuh... rupernyer dia parent bdk kelas yg aku jaga sementara... dh bagi-bagi buku... aku duk le dlm kelas tue... samapi kul 11.30.... agak dh xder... aku sort jer buku. isnin sok saper x dpt lagi... amik jer...

g opis jumpa kerani... settlekan sijil aku... aku mmg lucky.... dr guru besar sampai kerani... sporting giler... fuh best sey... alhamdulillah.... patut ler aku tercampak kt dlm kem... minta-minta ler kekal camnie.... suasana keje yg bahagia... amin...

1 comment:

Cik Naa. said...

ohh. ohh cikgu zaki. baguslahh begitu~ selamat memulakan tugas baru anda!!