b0r0i - View my recent photos on Flickriver

January 14, 2009

pantai...nadai...pelopak... jegik

apa tue... hahaha.... dikesempatan ini, ader la gak aku blajo bahasa iban dr murid aku... pantai tu kuar,nadai tue xder, jegik tu ketawa kuat... pelopak lak.. aku rasa bahsa org melaka utk bekas pensel... aku suh budak bw buku n bekas pensel g bengkel. ade sorg budak nie tanya.. cikgu, bawa pelopak jer ker.. aku dgr konpius jap.. pelopak.. mende tu... dia ckp bekas pensel... huhu... haha...

minggu ni biasa la... kemas bengkel x siap lagik... biasa ler sket-sket wat...

result aku dh dpt... cemerlang beb.. alhamdulillah... sekalung pernghargaan utk ibubapa aku, mertua aku... and palign penting wat wife aku... tanpa supporter nie, susah aku nk score. x lupa gak wat kengkawan yg satu group asgmt dgn aku. tengkiu very much.. actually, sejak aku sekolah pointer aku x pernah lepas 3.. ehehe... degree pun susah nk dpt.. alih2 diploma lak aku dpt 3.62 alhamdulillah... lepas nie amik master lak.. insyallah...

No comments: