b0r0i - View my recent photos on Flickriver

December 30, 2008

Posting....

"awak kena lapor diri di sekolah kebangsaan kem gerak khas. kalau boleh awak datang sini amik surat awak. "

huhu.. tu dia ayat yg aku dengar time call jpn. sk kem gerak khas ??? ader ek sek camnie... ghupernyer aku kena ajar anak2 pegawai askar n komando kat kem gerak khas sg udang. aku apa lagi.. terus cergas p jabatan amik surat, terus fotosta apa2 yg perlu. ingatkan lapor diri 2hb, rupernyer aka tu bagi skali surat tuk sekolah and suh aku pegi hari ni gak... aduyai... huhu... balik mandi tukar baju... berdesup ke sg udang...

sampai kt gate depan kem, kena amik pass... jd cikgu kena amik pas gak??? oo pastu dia suh amik borg kt pejabat utk stiker n pass tumpang lalu... betul.... x tipu... dlm borg tu sendiri tulis.. sebab tumpang lalu... ngajar la kan... apa lagi

sekolah ok, not bad... x besar sgt n x kecik sgt... sedang2 aja... sembang2 sket dgn pk1 dia... ydp utk pibg pemerintah paling tinggi d kem sg udang tue... so bley ckp org kuat pibg ni sumer power2...

aku kena ajar kh, bm n pjk. pastu kena train budak main bola sepak... huhuhu... bley ker... tgk game bola pun jarang... tawakal jer la...

oleh sebab opsyen kh mmg xder kt sekolah tue, so automatically aku kena jd ketua panitia... lagi haru... amik jer la... nk cepat konfem kan... sok kena dtg balik, ada mesyuarat guru... huhuhu...

aku dh dpt borg tuk pas masukn sticker... mlm nie isi... sok pagi anto... cepat dpt, xder la aku aku asyik memanjat tangga pos guard minta pas sementara.

jauh dr umah aku lebih kurg 30km, and perjalanan lbey kurg 20 minit biasa. jem kalu tbh 15 minit lbey kurg... so tetiap pagi aku kena gerak kul 645 pagi... hahaha... loceng bunyik 7.30. kalo lbt memanjang... efek pd imej diri... dh duk dlm kem kemando... kena la jaga disiplin.... huhu

so... all the best tuk diri aku...

4 comments:

Ahmad Nazir Haji Yusuf said...

salam....abg jek....sk kem gerak khas kat mana????welcome to the club......cikgu nazir....:)

Cik Naa. said...

ohh ohh abgku!!!

so yeah selamat mengajar!!!

ok2...dari kiri cepattttt jalan!!!

haha.syiokkk~ boley belajar soccer from lutfi lahh :) heee~

SELAMAT BERTUGAS CIKGU ZAKI!!!!

aitotyati said...

tahniah abg!!! aiseh kenalah ayg jd tukang kunci gate umah.. jgn jeles aaa sek ayg dekat je... 9km je..heheheh..so all the best!!!
baik tuan!!!

Muhammad Hazimin Wahab said...

oh.. dah jadi cikgu ker... selamat bertugas....

apa pun, biar ikhlas, baru lah ilmu yg disampaikan tu berkat