b0r0i - View my recent photos on Flickriver

December 27, 2008

Jalan-jalan makan nasi minyak

hari ni cukup dasat... schedule appointmeny aku ber mula jam 12...

haha... mula2 kat dewan hang tuah. rakan seperjuangan masa kat uni dulu mendirikan rumahtangganya... dia dh bagi surat saman so, aku pun pegi ler... aku x expect nk jumpa sesaper pun... but bump to my old friend wiht his wife and kids. turn out to be that his wife is my wife's ex schoolmate di mrsm jasin... huhu... kecik betul dunia nie. dahler wife classmate aku time kpli also turn out to be my wife's ex schoolmate... haha.... what a world...

pegi plak ke second house... kt muar... ponek ler den carik umahnyer... mana lar... rupernyer kt map x explain clearly... huhu... nsb x lajak ke bt pahat... yg nie classmate aku lak... time kpli...

pastu shoot ke umah auntie aku kt bkt gambir.... suppose ada satu lagi umah ptg nie... member aku akikahkan anak dia... sorry epul x dpt dtg umah ko...

utk both pengantin baru... wish u all, all the best and layarilah alam yg baru ini dengan penuh kesabaran atas segala dugaan yg bakal datang...

adios....

No comments: