b0r0i - View my recent photos on Flickriver

November 2, 2009

Penat...

biasa la tue... sabtu aritu baru lepas setel camping skolah aku.menjadi seorang kem kom lak tue... huhu.... nk melayan karenah budak kecik... pergh... mmg penat... tido pun dpt beberapa jam jer... di dalam dewan yg x berdinding, di atas lantai beralaskan tikar, berselimutkan sleeping beg jer... huhu.... dh pasang khemah, skali tue.... gluduk dtg da.... apa lagi.. angkat khemah masuk dlm dewan... pergh... dasat... tido dlm khemah, khemah dlm dewan, bawah kipas lak tue... kui..kui...kui...

ari nie bdk dh start peksa.so tugas menanda pun dh bermula.... kertas 1 bm, br je abis tanda... kertas 2 blum lagi... sok dpt 3 kelas kh plak... jumaat kang... dpt 5 kelas pj plak.... huhu... markah sumer nk mgu depan.dlm 2 mgu ada hari penyampaian hadiah...

skang ni tgh giler layan mafia wars lak... org lain sumer dh beratus level... aku br nk berta'tih.... ahahha

td dh dload desperata housewives tuk wife aku... sekali dh abis, nk tgk xdpt... ada error plak dgn fail tue.... kecewa wife aku.... dload yg bru balik.... dlm 4 jam akan habis...

aku nk sbg wat keje.... adios

2 comments:

Anonymous said...

gluduk tu ape...?

Anonymous said...

gluduk tu.. kilat.. guruuh