b0r0i - View my recent photos on Flickriver

October 24, 2009

keje setel...

alhamdulillah... kese setel.. soklan dh selesai.siap reso lagi.... huhu... segak pun dh setel... tgl nk kemas data jer.... pertandingan bola tampar n congkak pun dh setel...

so lepas nie aku leh concentrate pd bebudak aku yg mcm dh terabai.cian derang...

siang td g pusat koko lagi.tp kali ni utk pengisian LADAP.latihan dalam perkhidmatan.kitorag layan paintball... pergh... aku tgk masing2 senyum sampai ke telinga.dulu masa ckp wat kt pusat koko nie, muncung jer memasing.sekali dh mrker paintball... pergh. sengih... siap nk dtg lagik.... amik ko... huhu...

lepas derang balik, aku tgl tolong jurulatih yg ada setelkan program family day staff jabatan lak. so kira agak beruntung jadik cikgu nie... bley ikut mcm2 program free... kurus linux free, kursus outdoor free... td pun dpt offer kursus kayak.apa lagi... mcm org ngantuk disorongkan bantal ler... kalo nk amik kt luar... kalo xder beribu jgn harap... aku plan nie amik life saver plak.tue sumer kira investment beb.kalo dpt cert nie... kira value diri tue tinggi la... ahaha bley marketkan diri sendiri huhu.... ni untung nyer jadik cikgu... ehehhe

okes.. aku nk rehat.. nk stapler soklan plak.exam start 2 hb.so mgu depan dh kena anto soklan kt blik gpk.

adios...

3 comments:

lutfi_7 said...

jadik ckgu la cmnih...

HEMY said...

ko sabak belah mana ni?skola mana??advance dh sabak ada main paintball.huhu

akubudaksabak said...

bukan main kt sabak da... main kt pusat ko-q melaka laa... aku kt melaka