November 11, 2009

dah bersawang...

pergh.. lama giler x update... dh naik sawang blog aku nie...

hmmm... nk jadi citer... ahad lalau wife aku admit hosp semula.biasa ler.. sakit lama. PID, prolapse intevertebrate disc or slipped disc. n mgu ni agak kelam kabut ler sket... nasib bek kertas dah bias tanda sumer... tinggal masuk markah jer... n petang tute gak dlm wad... aku on laptop masukkan markah....

rasa nk marah pun ada... maraha pada geng skolah dia yg 'baik hati' sgt tue... ko dh tau wife aku br nka recover.. trus dump segala macam keje pada dia... byk cantek muka korg... ko dh xnak buat.. bg kt org lain plak... cube ko yg kene... apa rasa sendiri tanggung....

skolah ada baki lagi 2 minggu... wife ak lak dpt mc ngam-ngam 2 mgu... trus sambung sampai tahun depan... pk ler.. tahun ni jer 2 kali masuk spital.... apa kes... geram tul aku....

bebudak kt skool lak mc mbesa la.. dh abis xm, xtau watper... sok aku ke sek mcm biasa... apa gaknyer aku nk wat nie... bg bdk tgk wayang jer la... wakakakka dh puas satu tahun kena marah aku kan... bg ler enjoy sket... janji diam dlm kelas... cukup.... hua...hua...hua....

ker ar... xleh lelama... nk tgk apa plak wife aku wat...

adios

No comments: