b0r0i - View my recent photos on Flickriver

October 21, 2009

new update

pergh lama giler x update... almost 2 mgu kut....

mmg sibuk last week...

last week terlibat dgn program patriotisme sek men negeri melaka. actually program ni suppose bln ari tue, tp sebab time tu tgh sibuk dgn h1n1, maka ia dipostpone... ada la dlm 40 sek, kumpul kt pusat ko-kurikulum melaka.aku sendiri pegang sampai 3 slot... giler.... bkn giler kuasa ek... aku nyer part senang jer... bg sajak, pilih lagu, wat pakaian beragam n persembahan.cuma satu jer yg aku wat pelik sket... aku amik pengisian kt btn, bawa ke pusat ko-q.alhamdulillah xder masalah. cumer satu insiden jer... tiem bdk br sampai, kami bariskan dia.sorg jurulatih perasan sorg budak nie pake tali pinggang yg ada buckle agak besar.ruper buku lima.dasat gak.pastu ader 3 perkataan dlm bahasa cina.budak tu pun xtau maksud dia apa.dtg sorg lagi JU petang tue.dia tgk buckle tue trus tau maksud... " drink, fight, fuck". korg sanggup ker pake tali pinggang camtu.tanyer bdk tu fhm x ? dia kata xtau... so, ustaz tu amik n terus balik masuk dalam kolam.berkubur kt dalam tue... dasat beb...

abis program pusat ko-q, balik sekolah, iring budak p rombongan ker animal world safari.seharian ler gak... selalu nyer binatang dm kandang... tp kt sini, org plak kt dalam kandang.biler korg naik trak n lalu kawasan yg ala2 safari... x mcm kandang org namanyer... huhuhu... kt sana penuh ngan show la... mula2 show gajah, multi animal, bird n cowboy show... not bad ler... sebelah animal world nie, ada water world.aku tanyer le pakaian nk masuk dlm camner... lelaki kena buka baju all the time.pake seluar jer... pompuan dibenarkan pake t shirt... pergh... dasat beb...

ari ni ngan semalam plak, aku kena handle pertandingan bola tampar bdk thn 6.kira aktiviti derang lepas upsr ler. sok tuk congkak lak... dlm masa yg sama aku kene setelkan ujian SEGAK.mgu ni gak kena siapkan soalan periksa.tak tertonggeng aku... ??? ahahah biasa la tue... korg ingat senang ker jadik cikgu... lagi nk pelekeh keje cikgu.aku dh citer kn dulu pasal keje cikgu... kalo lupa tgk sini... tadi time meeting dpt program baru plak.. kena wat program membaca 1 malaysia.next week kena launch peringkt sekolah... kalo silap orang, mau ilang akal dibuatnya... mana nk kejor PnP lagi... fuh... tp wa biasa beb... bende2 camnie... wa xder hal nyer... insyallah... xder masalah... ini sumer cubaan n dugaan.

ni pun br setel wat soklan.br sempt nk jenguk blog nie...

adios geng...

No comments: