b0r0i - View my recent photos on Flickriver

October 8, 2009

ucapan (sms) hari raya

sajer aku nk share antara sms yg aku dpt.actually byk kt handphone lama aku.tp henpon tu jam plak... so aku pake yg lama.still ada gak sms hari raya yg aku simpan...


1. rapat susun sepuluh jari, mohon maaf d pagi hari, sms di hantar pengganti diri, moga lebaran tambah berseri. selamar hari raya maaf zahir n batin drpd ....

2. ( yg ni bahsa jawa ) lungo baroh golek kuro, mampir gedei arek ngeteh, nyong iki arek ngapuro, jaluk ngapuro dunio akhirat sing akeh-akeh drpd ....

3. arnab kenyang lalu tertidur, tupai pitam lantas terjatuh, andai xsampai tangan menghulur, kupohon kemaafan dari jauh. salam aidil fitri maaf zahir n batin. drpd ...

yg nie jer lar sempat aku save.aku xanto byk sms tahun nie.sebab geng-geng sume aku dh anto kad raya digital ( own made ).ehehhe

selamat hari raya...


No comments: