b0r0i - View my recent photos on Flickriver

August 14, 2009

Tong Racun

ari nie, aku g skolah lepas cuti seminggu. bukan apa. sebab nk cuci kelas jer. isnin ni akan bersekolah seperti biasa. kitorg kena cuci dgn dettol. guru besar aku tunjuk satu botol pathol. besar gak. krog nak tau sembur pakai apa. paka penyembur racun yg sangkut kt belakang tue. dasat beb. kreatif GB aku nie. kalo skolah lain derang pake spray air yg biasa wat pakai utk seterika baju jer.so korg byg ler, bp byk nk tekan paka penyermbur yg kecik tue. pakai yg besar nie, sekali pam... sreessss...... banyak yg kuar. huhu...

aku sampan tgk mbr aku tgh sembur bengkel aku. pastu aku g opis... ada surt dr SPP, suruhanjaya perkhidmatan pelajaran. surat tawaran perlantikan ke perkhidmatan tetap. mean nk confirm ler. wakakak.... akhirnya... dh separuh jalan... nk kena wat medical cekup, akuan sumpah, akujanji... huhu... tp xper... aku dh setel sket ptg td. tgl jumpa dr balik 20hb nie.

so, sambung citer pasal spray pathol nie... mbr aku dh sakit belakang dia.so apa lagi.... aku menyambung bakti... aku amik tong tue... isi penuh balik... dia nyer berat... fuh... giler beb... aku angkat p sembur kelas, makmal sains, library, blk tayang n empat tumpuan murid. abis dgn baju aku skali bau pathol. nsb bau dia mcm dettol.kira ok la...

balik tghari... wife aku nk mkn kfc. layan... petang g spital anto dia p fisio, aku p wat medical cekup. setel keje... teringin lak nk p tgk melaka planetarium.... katanya yg terbesar di malaysia n asia.gah tue... tp bile masuk ampes... ruang mmg besar... tp dia x pandai gunakan sebaik-baiknyer... rugi ruang betul... korg pegi sendiri ler tengok... pastu mmg wajib setiap planetarium mmg ada tanyangan angkasa. kira ni yg ketiga la aku masuk, memula kt KL, lepas tu al-khawarizmi n latest yg nie.

kuar jer kitorg p layan lak MAHA kt MITC. thun ni melaka tuan rumah. not bad... tp aku lebih tertarik pada ruang pameran ikan perhiasan. budak2 sekolah buat. mmg cantik.. nt aku try upload gambo.... geram aku tgk....

ok.. abih citer pasal tong racun ari nie... adios

No comments: