b0r0i - View my recent photos on Flickriver

April 16, 2009

Satu lagi lipatan sejarah...


salam...

tadi baru jer selesai bagi talk pasal blog pada cikgu-cikgu seramai 28 orang. selama 2 petang alhamdulillah sumernyer selamat.sebenorner.. aku risau gak... pasal aku sendiri pun masih mengupdatekan diri dengan blog nie.so, dalam masa mengajar, aku belajar gak... masuk part coding aku dah cuak... takut ada yg xleh catchup... ghupernyer betul.. ada gak yg tertinggal. so target aku nk ajor lebih x tercapai.aku lebih suka menganggap sebagai fasi or pemudahcara daripada sorang penceramah. ilmu aku masih x banyak lagi... kalau ada course aku sanggup pergi... upgrade diri... dalam servis gomen nie, peluang ni banyak... terpulang pada diri nak amik ker xnak... kursus jangka panjang and pendek banyak di offer... terpulang pada orang itu sendiri nak ker xnak... utk cikgu-cikgu yg join sekali kursus tadi, jutaan terima kasih, sebab sanggup dengar aku menceceh kt depan...

dlm mgu nie gak aku sedikit sibuk... sabtu lepas, cikgu ppda dtg bagi idea, minta tlg wat penjara, pagar n pintu gerbang... idea mmg banyak... tapi masa xder. dgn kelas lagi... so aku curik-curik ler masa buat. plak tu, gerbang yg aku dh buat pagi semalam, tetiba patah lak.. adusss.... abis... masa x sempat dah nak buat yg lain... improvise jer la... nka wat camner.. bgtau pun last minit... mana yg sempat jer lar... nk buat benda banyak n macam2... huhuhu...

target aku tahun nie... sebat jer sumer.... tahun depan baru pilih betul2 mana yang nak amik...

adios....

No comments: