b0r0i - View my recent photos on Flickriver

April 9, 2011

at last...

apa kes...

apa citer...

apa dah jadik ???

xder apa pun... setelah lama bekerja.. akhrinya aku mampu untuk membeli laptop sendiri... rasa apa... mesti ler rasa berbaloi... dgn duit sendiri beb...

actually, semalam saja usha pc ekspo kt mitc... baru haru pertama, tp tu dia... parking penuh beb... park keta.. jalan masuk hall dgn wife... mula2 rs pelik... apsal ada booth facial jer kt sini... rupernyer dh silap masuk dewan.ekspo kt hall sebelah... tu ler masuk x tgk jalan saper suh... padan muka aku... ahahha

dlm kepala aku mmg dah set, ader 3 brand jer.... hp, toshiba or lenovo jer...  at least i5 dgn dedicated display... pasal aku byk main dgn multimedia. so, misi mencari pun bermula...

dr satu booth gerak ke booth lain... pusing punyer pusing... tgk toshiba  satellite Lseries mcm best jer... warna merah beb... spec bley tahan. tp satu jer yg x best... kalo recovery, abis sumer partition dia wipe... so aklu jd amik.

pastu usha, hp.. compaq dh xder... hp amik balik sumer... spec mcm okay... tp compare spec dgn lenovo, lenovo ok sket...

bincang punyer bincang... aku pun angkat ler lenovo...

antara reason aku cr kt fair pasal kita leh dpt free gift byk... kalo compare masa beli dgn kedai. so, semalam aku dpt hp 3 in 1 nyer printer n hadiah dr hp sendiri, stereo earphone.




No comments: