b0r0i - View my recent photos on Flickriver

December 5, 2009

Cuti + Kerja Update - siri 2

huhu...

bdn masih sengal-sengal lagi. muscle pain.pasal 3 hari main dalm air kayak star 1 n star 2. insyallah aku harap lepas sumer.

ghupernyer byl term aku tau selama nie.... term yg lari dr mazhab nyer. cthnyer... dulu ader org ajor aku yg tue brake, ghupernyer teknik yg aku duk wat tue... rudder, stern rudder.

byk gakler istilah baru n anatomi kayak yg aku blajo.

nasi bek sepanjang tempoh kursus cuaca agak sedang2 sajer.... kalo kena lebih terang... harus jd gelap aku...

tempat kursus... tasik titiwangsa. actually pusat ko-q kl. pusat ko nie belakang istana budaya,kena plak tgh teatrt natrah... kalo free malam mmg rasa nk g gak tgk... bkn selalu kan.... sekali jer aku pernah tgk teater... time blajo dulu...

okes... tasik titiwangsa nie kt tebing dia, merupakan rumah kuda DBKL.so korg leh byg ler aper yg masuk dlm air tasik tue... kan... wargh.. hahahaha... tp air tasik tu kan banyak... xder ler rasa sgt....

aku rasa kitorang balik jer... mesti dh kurang air tasik nie... rata-rata mmg kami dh teguk bergelen-gelen air tasik nie... memasin sumer x masuk nose clip... so time capsize... mmg terasa la msuk mulut, hidung... pergh... menyembur-nyembur.... capsize plak... bkn le hkuar camtue jer... kepala kt bawah dlm air..., tangan kt atas kira sampai lima baru leh kluar.... mmg thn nafas ler...

tp kitorang mmg enjoy... kalo nk join kursus ni kt luar... pergh... beratus beb kena bayar... org lain sedap bercuti kt umah.. kitorg plak tgh kursus kt kl.kira keje la ni beb.tgl anak+wife... nk tbh value added diri...

okes... adios....

ni ler peserta kursus dgn jurulatih

ni plak kayak yg diguna. kayak dancer, jenis slalom

gambo dekat kayak

gambo dlm air... xder pd aku.pd jurulatih.balik mlk nt mintak.

1 comment:

Lieya said...

untungnya ko dpt telan air tasik titiwangsa tu.. aku yg selalu g pun tak dapat merasa tau..waakakak