b0r0i - View my recent photos on Flickriver

March 17, 2011

lama karat...

pergh... sejak last entry... dh berhabuk giler kt sini... wife aku pun suh aku update... ehehehe dulu aku yg ajor dia guna, skang dia lg advance dr aku... ehehhe xper la... teruskan perjuangan ayang ek..... rerajin ler korg tgk kt sini ek

dh macam2 berlaku.... xper la kita story satu persatu......

first : aku dh tukar sekolah... dr skolah luar bandar, aku berpindah ke skolah bandar... sekolah cemerlang lagi... tempat 19 drpd 7000 lebih sekolah rendah di Malaysia nie...

second : task makin bertambah, jadi s/u sukan, ketua panitia tetap maintain... jadik penyelaras ict lagik... fuuhh...

tiga : disebabkan reason ini, masa aku dh kurg sket... byk keje la katakan..

empat : projek kt skolah yg dh aku buat : portal skolah n wireless networking... satu skolah aku usahakan untuk dapatkan wireless alhamdulillah... sukses...

lima: skolah br ni sumer budak pompuan... skolah convent la katakan..

enam: dr awal tahun spai skang, aku masih blum join outing lagi... balik kg ni ler sempat main2 dgn d5k aku...

tujuh : blum terpikir lagi...

lapam : korg tgkler post aku lepas ni ek.... ahahaah

adios....

No comments: